شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

مجموعه ای از اشعار محلی مازندرانی و شعر بی نقطه و امیری و طالبا و همچنین اصطلاحات و گویش های شیرین مازندرانی
شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

مجموعه ای از اشعار محلی مازندرانی و شعر بی نقطه و امیری و طالبا و همچنین اصطلاحات و گویش های شیرین مازندرانی

عید موارکا و تعبیر حروف هفت سین نوروز برای روستای هریکنده

myspace 

  

تقدیم به اهالی روستای هریکنده 

 

عید موارکا و تعبیرحروف هفت سین نوروز برای  روستای هریکنده 

به نوم اون خدایی که کریمه

ونه دون مهربون تر من ندیمه  

اسا یواشکی دفتر هستی ره  وا  هکردمی و  ورق بزومی دفتر ره و صفحه تازه دیار بیه و خداوند بزرگ اسبه دفتر  زندگی ره  امه سه قرار هدا تا از سر شروع هکنیم .

و با صدای سرنای نوروز خونا و وا  بین تی تی بهار قصه بیمبن سال نو و بوردن سال کهنه ره  اشدومبی و شروع کمبی سال 1388 ره با بتن تندرستی و شاد بواشی جشن نوروز به همه مازندرانی ها و اهالی محترم روستای هریکنده

و من با حروف هفت سین نوروز این جوری برای روستای هریکنده تعبیر کمبه

ه - هفت سین :  به نظر من یعنی هریکنده روستایی سرسبز و قشنگ در شهر  بابل

ف هفت سین :  به نظر من یعنی  فراوونی محصول امسال در  روستای هریکنده.

ت هفت سین:  به نظر من یعنی تقوی و پرهیز گاری اهالی روستای هریکنده.     

س هفت سین:  به نظر من یعنی سلامتی اهالی روستای هریکنده.                      

ی هفت سین:  به نظر من یعنی یکدلی و تعاون اهالی روستای هریکنده.             

ن هفت سین:  به نظر من یعنی نگاه بیشتر شورای محترم به سازندگی روستای.  

   

در پایان چند دوبیتی بهاری

 

هلی  داره  تن  اسبه  پوش  بهییه

زمین  و  صحرا  سبزه روش  بهییه

ونوشه   اینجه ، اونجه  بیه   بیشار

قشنگی بیشه گوش تا گوش  بهییه

***

چمر  بیته  همن   با  شه  بهاری

دپوشیهه   شه تن  سبزه  قوایی

سلوم بته تی تی ره دشت و صحرا

عجب بیه قشنگ تا چش دیاری 

میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)

اسفند 1387

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://jooje-ordake-zesht.blogfa.com

سلام
زیبا بود
عیدتون مبارک

پریجایی ریکا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ http://sejro.ir

سلام جان برار سابت قشنگی دارنی من هم مازندرانی هسمه و در غربت زندگی کممه
فکر کمه اتتا ضرب المثل فارسی که گنه دوری و دوستی ره بشنوس بویی اما که از مازندران دور هسمی شاید قدر مازندران ره بیشتر دوممی تا اون عزیزانی که مازندران درننه
اماره سر بزن خدا ته همراه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد