شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

مجموعه ای از اشعار محلی مازندرانی و شعر بی نقطه و امیری و طالبا و همچنین اصطلاحات و گویش های شیرین مازندرانی
شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

شعرهای مازندرانی (تبری) میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

مجموعه ای از اشعار محلی مازندرانی و شعر بی نقطه و امیری و طالبا و همچنین اصطلاحات و گویش های شیرین مازندرانی

ای محرم داغ زهرا تازه کردی

ای محرم داغ زهرا تازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

***

ای محرم از جفا و ظلم تو دارم فغانی

بر حسین بن علی کردی عجب خوش میهمانی

***

ای محرم آتش افکندی به دلها

رفته بر عرش علا افغان زهرا

این ستم بر زاده زهرا تو بی اندازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

ای محرم داغ زهرا تازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

***

ای محرم ای مه غم از تو بنمایم شکایت

از غم مظلومی شه ناله دارم بی نهایت

از بیانات عزیز مصطفی دارم روایت

از غم مظلومی شه ناله دارم بی نهایت

این ستم بر زاده زهرا تو بی اندازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

ای محرم داغ زهرا تازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

***

آخر ای قوم لعینان من حسین شاه جهانم

زاده زهرایم و پور امیر مومنانم

در نسب سرچشمه آب حیات جاودانم

آخر ای بی رحم لشکر بر سخاها میهمانم

جسم اکبر پاره پاره بر سنان و نیزه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

ای محرم داغ زهرا تازه کردی

بر حسینش ظلم بی اندازه کردی

***

نظرات 5 + ارسال نظر
سید محسن خلردی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http:// WWW.ALQADIR-SARI.BLOGFA.COM

در روز 21 مهرماه
مثل تمام روزهای سال برایت گریه میکنم
چه عرض کنم نازنینم تقویم دیوانه ها با تمام تقویم های دنیا فرق دارد
میخواستی دیوانه ام نکنی...
دوست دارم فریاد بزنم "بعد از تو خاک بر سر دنیا"
21 مهرماه سال 59 شمسی... سالروز عاشورای حسینی تسلیت باد
سالنامه ی عاشقان
تنها یک برگ دارد
که رویش نوشته اند :
"کل یوم عاشورا"
عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد
کوشش کنیم حسین دل، به دست یزید نفس، تشنه لب ،شهید نشود

با مطالبی با عنوان عاشورای شمسی میزبان نگاه پر مهرتان هستیم
مجمع فرهنگی احیای غدیر ساری
WWW.ALQADIR-SARI.BLOGFA.COM

احسان خلیلی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://goldokhtari.blogfa.com


سلام

تبریک . . .
تسلیت . . .
غزل . . .

و ارائه مجموعه دوم از شعرخوانی دوستان عزیزم

دوستانی که شعرشون رو با صدای خودشون میشنوید:
مهدی فرجی، قاسم صرافان، علیرضا بدیع، احسان رعیت، حسین میری، محمد بم، سیدمحمدعلی رضازاده، رضا منزوی، جابر نوری، علیرضا دهرویه، یاسر ساجدی، یزدان تورانی، منصوره لمسو، فاطمه رضایی، حسن حسن پور، خودم! و حضرت آیت ا... خامنه ای.

داداش شماره تو برام کامنت خصوصی بزار

هواداران حاج حسین یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ http://h-niazazari.blogfa.com/

با سلام
متن سخنرانی حاج حسین
ارائه نظرات موجب امتنان خواهد بود

نیازآذری چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://h-niazazari.blogfa.com/

با سلام خدمت شما اقای طاهری عزیر و سپاس از شما
امیدواریم حضورا از نظرات شما بهره ببریم

بهروز رها چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://behrooz_raha.tebyan.net

دوباره سر زدم و استفاده کردم

اگر به وبلاگ جدیدم سر زدی آدرس وب تونو زیر کامنت کپی فرمائید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد